استقلال 0 سپاهان 0
 
به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید
 
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : علی پورمند

تساوی استقلال و سپاهان در فولادشهر / محرومیت جواد و امیرحسین از بازی بعدی

 

تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم سپاهان رفت که بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار داشتند و مسابقه از سرعت قابل قبولی برخوردار بود اما این بازی زیبا بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 80 مسابقه ضربه سر محمد غلامی را مهدی‌ رحمتی به زیبایی مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد. رحمتی در نیمه اول نیز در دقیقه 44 شوت امید ابراهیمی را به خوبی مهار کرد.

رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان نیز در دقیقه 60 شوت هاشم بیک‌زاده را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 87 ضربه  سر محمد قاضی؛ مهاجم استقلال را مدافعان سپاهان از روی خط دروازه‌ برگشت داد.

حسین زرگر داور مسابقه به جواد نکونام، محمد قاضی و امیر حسین صادقی از استقلال و علی حمودی و هادی عقیلی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

با این مساوی استقلال 29 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ‌ماند و سپاهان 26 امتیازی همچنان ششم است. این مساوی به سود دیگر تیم‌های بالای جدول مثل تراکتورسازی، نفت و پرسپولیس است.

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی‌ حمودی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، حسین پاپی،  علی کریمی( از دقیقه 88 امید جهان عالیان) یعقوب کریمی( از دقیقه 63 مهدی شریفی)، و محمد غلامی( از دقیقه 90 امیر حسین کریمی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم‌ بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، ساموئل، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 79 مهرداد اولادی)، محمدمهدی نظری( از دقیقه 66 خسرو حیدری) و محمد قاضی

 

*هواداران استقلال که در محدوده قانونی خود و حتی بیشتر از ده درصد ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند. آنها در اعتراض به اینکه جای بیشتری به هواداران استقلال داده نمی‌شود شعار استادیوم خالیه اس‌اسی جا نداره را سر می‌دهند.

 

*دن گاسپار دستیار کارلوس کی‌روش در ورزشگاه حضور دارند.

*رحمان احمدی و سیدمهدی رحمتی برخورد سردی با یکدیگر داشتند و در جریان تمرینات قبل از شروع مسابقه با یکدیگر روبرو نشدند.

*یک عروسک به شکل شیر که نماد باشگاه سپاهان است، در میان تماشاگران حضور پیدا کرده و آنها را دعوت به تشویق سپاهان می‌کند.

*در ورزشگاه بارها شعار باشگاه سپاهان برای هواداران پخش شد.

*از بلندگوی ورزشگاه چندین بار با تأکید از هواداران خواسته شد تا علیه حریف شعاری ندهند که منجر به کسر امتیاز نشود. همچنین از هواداران خواسته شد زمان تقدیر از امیر قلعه‌نویی شعاری سر ندهند.

*هواداران استقلال پرچم‌های خود را روی سکوها پرت کردند.

*استقلالی‌ها بعد از بازی به رستوران می‌روند و میهمان خانواده مرحوم خوروش که دیروز بر مزار او حاضر شده بودند هستند.

*کرانچار قبل از شروع بازی به زمین مسابقه آمد و برخورد گرمی با داوران داشت.

*شماره 4 محرم نویدکیا در دست هواداران قرار دارد.

*بنری از طرف باشگاه سپاهان با این مضمون که توهین به داور و تیم مقابل مساوی با کسر امتیاز است و احترام به داور احترام به قانون است در ورزشگاه نصب شده است.

*یک پرچم بزرگ یاحسین(ع) در دست هواداران سپاهان قرار دارد.

*برخی از تماشاگران با چتر در ورزشگاه حضور دارند.

*کادر فنی استقلال وقتی وارد زمین شد امیر قلعه‌نویی به سمت جانبازان حاضر در کنار نیمکت این تیم قرار گرفت.

* آندرانیک تیموریان با فرزندان هادی عقیلی که قبل از شروع بازی به زمین مسابقه آمده بودند عکس یادگاری گرفت.

* پیراهن سپاهان در این مسابقه نسبت به قبل تغییراتی پیدا کرده بود.

* قبل از شروع مسابقه از امیر قلعه نویی توسط محمد ترابیان، پورسینا و محرم نوید کیا تقدیر شد. قلعه نویی سابقه هدایت سپاهان را در کارنامه دارد.

* شال باشگاه سپاهان بر گردن سرمربی استقلال آویخته شد.

* از عبدالله هاشمی عکاس 82 ساله ورزشی تقدیر به عمل آمد.

* مهدی رحتمی با شجاع خلیل زاده شوخی عجیبی انجام داد. رحمتی به محض دیدن او از پشت لگدی به پای او زد و برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.

* رحمتی با شهاب گردان برخورد بسیار گرمی داشت. رحمتی به محض دیدن گردان سمت او رفت و با هم خوش و بش کردند.

* کل اعضای سپاهان قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند. رحمان احمدی که قبلا با امیر قلعه نویی مشکل داشت و طی آن مصاحبه های تندی علیه سرمربی استقلال کرده بود با دسته گل به سمت او رفت.

* علی حمودی بازیکن سابق استقلال با دسته گل سمت امیر قلعه نویی رفت.

* تماشاگران استقلال سرمربی تیم خود را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* بنری به ورزشگاه آورده است که روی آن نوشته شده هشدا قلیان اعتیاد پنهان در بین خانواده ها.

* کرانچار و قلعه نویی قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

مهدی تاج،‌ علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان، محمد تربیان مدیرعامل سپاهان و خداد افشاریان ناظر بازی در جایگاه ویژه حضور دارند.

 

* علی امیری معاون باشگاه استقلال بین نیمه با آرش برهانی که در جایگاه ویژه حضور دارد صحبت کرد. ناراحتی از چهره برهانی کاملا مشهود بود.

* آرش برهانی و محرم نوید کیا در جایگاه ویژه با یکدیگر خوش و بش کردند.

* خسرو حیدری با رحمان احمدی و تدارکات سپاهان به صحبت پرداخت.

* درحالی که برای شروع نیمه دوم سپاهان وارد زمین شده بود آبی پوشان با چند دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

* بوبکر کبه بازیکن سیه چرده استقلال بیشتر از سایرین بدن خود را گرم می کند.

* امیر قلعه نویی که در بین نیمه نسبت به عملکرد تیم خود اعتراض داشت به سیاوش اکبرپور که در کنار او بود انتقاد می کرد.

* باغی‌نژاد مربی سپاهان که نزدیک به خط زمین بود با مهدی رحتمی لحظاتی صحبت کرد.

* بنری از شهید غاضی بازیکن سابق سپاهان در ورزشگان الصاق شده بود تا یاد او را گرامی بدارند

جواد نکونام با دریافت یک کارت زرد در دیدار استقلال و سپاهان سه اخطاره شد و دیدار بعدی تیمش برابر فجر سپاسی شیراز را از دست داد. پیش از این امیرحسین صادقی نیز به دلیلی مشابه بازی با فجر سپاسی را که در تاریخ 23 آذرماه برگزار می‌شود، از دست داده بود.

طبق معمول یه بازیه بی برنامه ی دیگه . ترکیب اولیه افتضاح بود و یه نیمه پرید ...هرچند نیمه دومم وقتی خسرو اومد همونجوری بود فقط یه حرکت کرد که قاضی درست نزدش ... هافبک نداریم توپو میدادن سیاوش که پخش کنه اونم که تعطیله ...

مثل اینکه باصفا هم قراره بشه یه لاوره ی دیگه ...

اینم نگم رو دلم میمونه اسیر این حرکت آندو و آقا جواد هستم که ضربه ایستگاهی هایی که با اون زاویه از کنار هستن و بیشتر گلهای ما از رو این ضرباته رو خیلی راحت به فنا میدن .آندو پاس میده بیرون جوادم میزنه زیرش ! دفعه چندمه امسال همچین چیزی می بینم ! نمیخوایم کارای تمرینی انجام بدید به خدا ...!

وارد چند سالگی شدید؟

من اول باید یک چیز را دقیق بگویم. من 17 آذر به دنیا آمده‌ام اما در شناسنامه‌‌ام تولدم 11 آذر ثبت شده است.

*چرا؟

مادرم می‌گوید 17 آذر به دنیا آمدی اما شناسنامه‌ات را 11 آذر گرفتیم اما پدرم می‌گوید 11 آذر به دنیا آمدی و شناسنامه‌ات را 17 آذر گرفتیم. بعد از تحقیق متوجه شدم همان 17 آذر سال 50 به دنیا آمدم.

*42 ساله شدید. زمان در همه این سال‌ها خیلی زود گذشت؟

خیلی‌، خیلی... می‌توانم بگویم به سرعت برق و باد اما سال 92 از همه سال‌ها تندتر گذشت.

*چرا؟

نمی‌دانم اما همه ماه‌های این سال به سرعت جت‌ آمد و رفت، اما می‌توانم بگویم از بهمن 73 که به استقلال آمدم بهترین سال‌های زندگی‌ام را در سال‌های 74، 75، 76، 77 سپری کردم. در سال 74 مرد سال فوتبال ایران شدم، سال 75 بازیکن ملی شدم و سال 76 در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی به میدان رفتم. احساس می‌کنم این 4 سال مثل یک رعد و برق آمد و رفت. الان که نگاه می‌کنم می‌بینم 42 ساله شدم.

*و اگر یک بار دیگر به دنیا بیایید چه کار می‌کنید؟

من در گذشته‌ام یک اشتباه کردم ای کاش به جای اینکه در 22 سالگی به استقلال می‌آمدم در 17 سالگی به این تیم آمده بودم. همیشه این افسوس را می‌خورم که چرا در 17 سالگی به دنبال من نیامدند که بازیکن استقلال شوم. الان اگر یک بار دیگر به دنیا بیایم از نونهالان به استقلال می‌آیم. من هر چه دارم از استقلال است. از تیم محبوبم است.

*اگر از 17 سالگی به استقلال می‌آمدید چه اتفاق و تحولی در فوتبال علیرضا منصوریان صورت می‌گرفت؟

زمان خیلی بیشتری در استقلال بودم. در همه سال‌هایی که در استقلال تمرین کردم و بازی رویایی‌ترین روزهای زندگی‌ام بودند. از بهمن 73 تا خرداد 87 که از فوتبال خداحافظی کردم بهترین روزهای عمرم را سپری کردم. فکر نمی‌کنم در زندگی طعمی شیرین‌تر از طعم روزهای حضور در استقلال را چشیده باشم و خوشحالم که رویای 7 سالگی‌ام که حضور در استقلال بود در 23 سالگی به واقعیت تبدیل شد.

*شما با وجود اینکه چند سال است از فوتبال خداحافظی کردید هنوز در بین هواداران استقلال محبوب هستید. دلیلش را چه می‌دانید؟

من در همه روزهایی که در استقلال بودم قلبم با هواداران بود. در همه 15، 16 سالی که در استقلال بودم توانستم به هواداران بفهمانم من هم یک روز مثل آنها بودم و الان هم مثل آنها هستم.

*شیرین‌ترین خاطره‌ای که طی این همه سال داشتید کدام است؟

شیرین‌ترین خاطره‌ام برمی‌گردد به سال 74. وقتی در دربی توانستیم 3 بر یک برنده شویم و آن روز در زمین هر کاری توانستم انجام دادم.

*و بهترین گلی که برای استقلال زدید؟

گلی که به پاس از وسط زمین زدم. آن موقع هادی طباطبایی دروازه‌بان پاس بود و من از وسط زمین برای استقلال گل زدم. البته یک گل خیلی قشنگ هم به صنعت نفت زده بودم که هیچ عکسی از آن گل وجود ندارد. یک قیچی‌برگردان از وسط زمین به صنعت‌نفت زدم اما تنها عکاس آن بازی عکس‌هایش پاک شده بود تا هیچ اثری از این گل باقی نماند.

*و خاطره‌ای تلخ که در ذهن شما باقی مانده است؟

روزی که از استقلال خداحافظی کردم بدترین روز زندگی‌ام بود و هر چه الان از آن روز می‌گذرد تلخی آن را بیشتر احساس می‌کنم.

*بهترین هدیه‌ای که گرفتید چه بوده؟

یک سال که بازیکن استقلال بودم با دکتر نوروزی به یک مرکز خیریه در صومعه‌سرا رفتیم. آنجا از بچه‌های بی‌سرپرست نگه‌داری می‌شد. یک نفر بود که به دلیل مشکلاتی که برایش به وجود آمده بود در بهزیستی زندگی می‌کرد و مشکل معلولیت هم داشت. این فرد به شدت طرفدار استقلال و من بود. با دست خودش یک عروسک بافتنی که شماره 10 روی پیراهنش بود را بافته بود و هیچ‌وقت هم فکرش را نمی‌کرد که من یک روز به آن بهزیستی بروم. عروسک بافتنی آن که شماره 10 بود بهترین هدیه زندگی من بود و شاید حتی برای من بهتر و زیباتر از دریافت عنون مرد سال فوتبال ایران بود.

*الان در سن 42 سالگی چه آرزوی ورزشی دارید؟

اول اینکه همیشه از خدا سلامتی می‌خواهم و آبرو اما دوست دارم اگر روزی به استقلال آمدم در دنیای مربیگری آن چیزهایی را که در دنیای بازیگری نتوانستم در استقلال به آن دست پیدا کنم را به دست بیاورم.

*شما به عنوان کاپیتان و مرد محبوب هواداران استقلال برای این تیم بازی کردید. با این شرایط به نظر نمی‌رسد در زمان فوتبال بازی کردن‌تان آرزوهایی هم باقی مانده باشد؟

این حرف را نمی‌توانم الان به شما بگویم اما در آینده متوجه خواهید شد که من چه می‌خواهم.

*خانواده همیشه تولدتان را می‌گیرند؟

تولد که نمی‌شود گفت، اما همیشه یک کیک را برایم می‌گیرند. پسر و پدرم همیشه بانی برگزاری تولد برای من هستند.

*یک پیراهن که روی آن عدد 10 نوشته شده همیشه از سوی هواداران استقلال روی سکو پهن می‌شد. چقدر آن پیراهن را دوست دارید؟

واقعیت این پیراهن سورپرایز لیدرهای شرق تهران برای من بود که به خودم هم نگفته بودند اما به یکباره در بازی استقلال آن را روی سکوها پهن‌کردند. این پیراهن نزدیک به 300 متر است و می‌توانم بگویم با دیدن آن سورپرایز شدم.

*چه صحبتی با هواداران استقلال دارید؟

از همه هواداران استقلال که روز تولدم را تبریک گفتند تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که امروز با آنها صحبت کردم، چند وقتی بود که مدام هر مصاحبه‌ای با من می‌شد در حال و هوای تیم‌ملی بود و واقعاً خیلی دلم برای هواداران استقلال تنگ شده بود، اما الان که با هواداران استقلال حرف‌هایم را مطرح کردم احساس خیلی خوبی دارم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم مثل سال‌های حضورم در زمین برای استقلال، در کنار آنها باشم.

تعــصب و غیرت ازش میچـــکه !
اولـین تـمرین غلام نژاد با آبـی ها / گلزنی کبـه

 

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان، پژمان نوری و احمد جمشیدیان غایب بودند، نوری درگیر مراسم ختم یکی از نزدیکان خود در شهر انزلی است.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و در حضور وی مجید صالح با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

*مجید غلام‌نژاد مدافع جدید آبی‌پوشان اولین جلسه تمرینی خود را با استقلالی‌ها برگزار کرد. این بازیکن قبل از شروع تمرین به اتاق سرمربی استقلالی‌ها رفته و با وی به گفت‌وگو پرداخت. غلام‌نژاد در بدو ورود به زمین چمن نیز با استقلالی‌ها خوش و بش کرد.

*تمرین امروز در حالی بسیار جدی برگزار شد که سرمربی آبی‌پوشان از همان دقایق ابتدایی نظاره‌گر کارهای تاکتیکی شد. وی در طول برگزاری تمرین به بازیکنان تذکر داد و حتی در بعضی از مواقع آنها را تشویق می‌کرد.

*خسرو حیدری که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند امروز یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیمش بود. این بازیکن چندین و چند ارسال خطرناک روی دروازه‌ها داشت که منجر به تشویق قلعه‌نویی شد.

* پسر خردسالی به نام حسام که توسط امیر قلعه‌نویی به فوتبال پایه استقلال معرفی شده به سوژه بازیکنان استقلال تبدیل شده بود. قلعه‌نویی به یکی از دوربین‌های تلویزیونی با اشاره به بازی خوب حسام گفت: این بچه، لیونل مسی آینده فوتبال ایران است. حسام قبل از شروع تمرین با استقبال پژمان منتظری روبه‌رو شد.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی به همراه افشین‌ حاجی‌پور در تمرین آبی‌پوشان حاضر بودند.

*یکی از دوربین‌های تلویزیونی با حضور در محل تمرین امروز آبی‌پوشان پس از گفت‌وگو با قلعه‌نویی و ماجدی محل تمرین را ترک کرد.

*فریده شجاعی نائب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و همسر منصور پورحیدری در اواخر تمرین امروز به کمپ مرحوم حجازی آمد. وی مورد استقبال اعضای کادر فنی تیم استقلال قرار گرفت.

*آندرانیک تیموریان که در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از دیدار با گسترش فولاد غایب بود امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*دکتر نوروزی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان با امیر قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

*حدود 40 نفر از طرفداران استقلال امروز از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم شدند. آنها در ابتدا با مجید غلام‌نژاد صحبت کرده و به این بازیکن خوش‌آمد گفتند.

*بخش اصلی و مهم تمرین امروز استقلال فوتبال درون‌تیمی در قالب دو تیم زردو نارنجی بود که بازیکنان با جدیت خاصی آن را دنبال می‌کردند.

*بوبکر کبه،مهاجم بورکینافاسویی استقلال از آمادگی خوبی در تمرین دوشنبه برخوردار بود.او در بازی درون تیمی یک گل از زاویه بسته به مهدی رحمتی زد که موجب شد تماشاگران او را تشویق کنند.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و این تیم روز چهارشنبه ساعت 8و 50 دقیقه راهی اصفهان خواهد شد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال روز پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد

مجید غلام‌نژاد با قراردادی به مدت 18 ماه به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

این بازیکن فصل گذشته در تیم سایپا بازی می کرد و سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد.

مجید غلام‌نژاد پس از به عضویت در آمدن استقلال در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌
خوشحالم که به استقلال آمدم. استقلال یک تیم بزرگ است و آرزوی هر بازیکنی است که به عضویت این تیم در بیاید و من هم بعد از توافق با باشگاه استقلال و دریافت رضایتنامه‌‌ام به مدت یک سال‌ونیم با استقلال قرارداد بستم و قرار است در این تیم شماره هفتاد را برتن کنم.

غلام‌نژاد در ادامه گفت: استقلال تیم بزرگی است و می‌دانم که فیکس شدن در ا ین تیم کار آسانی نیست، اما همه سعی و تلاشم را می‌کنم تا آماده باشم و بتوانم نظر کادرفنی تیم را به سوی خود جلب کنم.
وی در ادامه اظهار داشت: هر بازیکنی که تیمش را عوض می‌کند، در ابتدا شرایط سختی را تجربه می‌کند و من هم خودم را آماده این شرایط سخت کردم و می‌دانم باید خیلی تلاش کنم تا بتوان نظر کادرفنی استقلال را به سوی خودم جلب کنم،‌ اما من به استقلال آمدم تا در خدمت تیم باشم و بتوانم با عملکرد خوب خودم به تیم‌‌ملی دعوت شوم.

این بازیکن در ارتباط با زمان حضورش در تمرینات استقلال گفت: فرداظهر به هیات‌فوتبال استان تهران می‌روم تا قراردادم را به ثبت برسانم و عصر در تمرین استقلال حضور پیدا می‌کنم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غیبت 7 بازیکن در تمرینات بدنسازی / قلعه نویی رو به حسینی : چرا مسخره بازی درمیاری ؟!

تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و آبی‌پوشان طی آن به دویدن و کار با وزنه پرداختند.
* در این تمرین سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، پژمان نوری، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان غایب بودند. آرش برهانی نیز با چند دقیقه تاخیر در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان حاضر شد.
* آندرانیک تیموریان که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی نتوانست تمرین کند امروز بدون هیچ مشکلی در مراحل آماده‌سازی تیمش شرکت کرد.
* سیدحسین حسینی، دروازه‌بان دوم استقلال که مشمول خدمت سربازی شده است و می‌خواهد برای گذراندن دوران خدمت خود به یکی از تیم‌های نظامی برود امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.
قلعه‌نویی با دیدن حسینی با ناراحتی به او گفت: چرا مسخره‌بازی درمی‌آوری؟! برو لباس‌هایت را عوض کن و همراه تیم تمرین کن. این بازیکن پس از صحبت با قلعه‌نویی از میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اجازه گرفت که به کارهای نظام‌وظیفه خود بپردازد.
تیم فوتبال استقلال اگر سیدحسین حسینی را از دست بدهد، عملاً جایگزین خوبی برای مهدی رحمتی نخواهد داشت.
* بازیکنان استقلال امروز ابتدا به مدت 15 دقیقه در چمن مصنوعی مجموعه انقلاب به دویدن و کارهای کششی پرداختند و سپس به مدت 45 دقیقه کار با وزنه را انجام دادند.
* هنگامی که بازیکنان به سمت چمن مصنوعی رفتند جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی در سالن وزنه ماندند تا درباره مسائل مختلف با هم صحبت کنند.
* قلعه‌نویی پس از صحبت با نکونام قصد داشت به چمن مصنوعی برود تا از نزدیک شاهد تمرین شاگردانش باشد اما به دلیل بسته بودن در راهروهای منتهی به چمن مجبور شد از پشت شیشه نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان باشد.
* بازیکنان استقلال همچنان درباره بازی با گسترش فولاد صحبت می‌کردند و از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند.
* صحبت‌های گوران لاوره درباره امیر قلعه‌نویی به یکی از سوژه‌های بازیکنان استقلال تبدیل شده بود و آنها از این مسئله ابراز تعجب می‌کردند. آنها اعتقاد داشتند لاوره نباید این صحبت‌ها را مطرح کرده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال می‌شد.

یعنی روانیـــــه این اوضاعم ! را به راه میگن تیم ما مشکل بدنسازی داره بعد 7 تا بازیکن اصلیمون نمیان ! خب گِل بگیرید دیگه ...

 


رفـــتی و باز تیم فـــلج شد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید و آدرس abilove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3669
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1